·

Hej allihopp, idag har det varit en skit grym dag! Var med Madde, Pernilla, William p, William h, Viktor, Daniel och Linus hemma hos mig, vi hyrde "fredag den 13" alltså jag har INGENTING imot skräckfilmer med demoner, spöken som dödar folk och sånt skit alltså typ "the grudge" fattar ni? Men när en mördare kommer och dödar folk gillar jag inte det såå mycket (?). Så jag kollade inte hela tiden hihi!
-
Men senare så kräktes jag hemma, vet inte om jag blivit kräksjuk eller nått? så nu kan jag inte vara med på voltigetävlingen :'(
-
Jag, madde, William P, William h och viktor tog lite pics, kollaaa!
haha snygga ben madde! :*
Gud vad jag gillar den här bilden alltså såå bäst!
Snygga viktor!
Snyggis mig + väggen bakom :*
Mna snygga kompisar, från vänster Madde, William p och viktor. Holmen var ej med!
Om ni vill att jag ska ta bort bilderna säg till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0