..

Det känns precis som att jag hänge i massa trådar. Ibland brister nån tråd och när den sista tråden lossnar kommer jag falla. Igentligen skulle jag vilja klippa av alla trådar och bara falla. Men det finns några trådar som är starkare än dom andra, och det är dom som får mig att inte falla. Men det finns också några trådar som jag inte kan lita på. Kommer dom släppa när jag minns anar. Eller när det bara är en tråd kvar som jag verkligen behöver för att inte falla kommer det också släppa då.. Ibland känns det som ingen tråd är riktigt hållbar, bara om jag gör ett ända fel kommer alla brista och jag kommer falla. Men jag vet att fortfarande att det finns några ynka trådar som aldrig kommer släppa, dom är starka. Men kommer dom kunna bära mig så länge? Kommer dom verkligen alltid kunna hålla mig upp utan att det blir för tungt och jag faller? Ibland vet jag inte.. men det finns några som kommer falla med mig tror jag.. om inte faller jag själv och då får det bli så. Vi lever nu inte sen. .

jag gråter för er som står vid min sida nu . .


Kommentarer
Postat av: Nicole [ Foto & Vardag ]

Hej på dej! Skulle du snälla kunna kolla in mina senaste bilder och kanske kommentera vad du tycker också? Kram. ♥



http://twinstars.blogg.se/2012/april/finns-det-en-finns-det-flera.html#comment

2012-04-28 @ 10:00:45
URL: http://twinstars.blogg.se/
Postat av: Isabel Håkansson

Älskar dig gummis <3

Står ALLTID vid din sida <3

2012-04-28 @ 11:31:43
URL: http://isabelhakanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0