Ridit

Hejsan Hejsan! Idag var jag först med Märta vi gick ner på stan lite hih!
-
Sen cyklade jag iväg till stallet och jag fick rida hästen Rubikon. Jaa jag har ju aldrig ridit han men ja gillar han hah, men man måste ställa han hela tiden för annars går han bara och kollar ut i väggen men han galopp alltså gud vilken kick man fick!! Skulle lätt kunna galoppera över en öppen äng barbacka med han hur snappt som hälls haha.
-
Men gruppen jag red i hade markarbete så vi gjorde någon jätte konstig bana och han bilder väldigt dragig och så men, men ;) Sen svampade jag av han och kratsade av han och gosade lite och sånt.. haha gud vad tjurig han är i boxen :p
-
Men ni får ha det så bra annars!
Här är en bild på Rubikon och min kompis Märta :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0