Tack MADICKEN!!!! ♥♥♥♥

1. Är du singel? Nepp
2. Är du dum? hahahahah jaaaa
3. Lakrits eller choklad? oj båda
4. Röker du? nej ALDRIG
5. Fullständigt namn? Frida Matilda Håkansson
6. Födelsedag? 23 Juni
7. Är du helsvensk? Nepp
8. Är du beroende av något? Mobilen, Datan, Glass vännerna!
9. Vem ringde dig senast? Madde <3
10. Vem smsade dig senast? Sara B
11. Vem kramade du senast? SAMUEL ♥
12. Vem pussade du senast? SAMUEL ♥
13. Vem var du tillsammans med senast? Är tillsammans med nån!
14. Hur är relationen till ditt ex idag? minns inte mitt ex ;)
15. Roligaste personen du vet? många, alltså jag vet inte vem som är roligast för jag skrattar åt alla !!!!!
16. Vem träffade du senast & vart någonstans? Samuel, Gustav när dom sa hejdå till mig utanför mitt hus :)
17. Ögonfärg? blåa
18. Vem såg du senast? Mamma typ
19. Har du någonsin förlorat en vän? Nja venne
20. Din musik smak? One Direction, Jedward och typ allt annat utom hårdrock, jazz typ ;)
21. Vad har du på dig just nu? Grön tröja och svarta byxor
22. Vad åt du senast? Tuggummi
23. Vad drack du senast? Vatten ur Samuels vattenflaska!
24. En vacker person? Isabel Håkansson
25. En snäll person? Madde
26. En gullig person? Märta Domberg
27. En jobbig person? Sara S!!!
28. En konstig person? JAG!
29. En med magrutor? JAG!
30. När skrattade du senast och varför? När jag och Samuel hade vattenkrig och rullade runt på gräset <3
31. När grät du senast och varför? Igår kväll för att allt var skit då
32. Vill du ha ditt ex tillbaka? nej
33. En du saknar? Tarzan min förra hund :(
34. Ditt humör just nu? Glad !
35. Hur många vänner har du på facebook? typ 400
36. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? Fråga gandalf
37. Har du skilda föräldrar? nej
38. Hur många syskon har du? Två
39. Din favoritfärg? GRÖN!!
40. Nån du vill träffa? ONE DIRECTION OCH JEDWARD :)))
41. Äckligaste du vet? oj typ inget hahaha
42. Godaste godiset? Lakris typ
43. Godaste läsken? Cola typ
44. Har du någonsin brutit mot lagen? ahhah jaa eftersom jag och madde blev jagade av polisen ;)
45. Är du kär just nu? Såklart!
46. VEM är du kär i? MIN SAMUEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0